27 Ekim 2012 Cumartesi

ilk blog yazım ve leopar!!!

40 yıl düşünsem bir gün blog açıp ilk yazımda 'leopar' desene methiyeler düzeceğim aklıma gelmezdi. Leopar'ı oldukça basit, avam hatta itici bulurdum. Peki ne oldu da leopar bana çekici gelmeye başladı?? yaşlanıyor muyum? yoksa avamlaşıyor muyum? yok yok ikiside değil kabul etmiyorum!! İnsan oğlu bu değişkendir, duygular, düşünceler, zevkler renkler, beğeniler yaşanılan tecrübelere, olgunlaşmaya (yaşlanma demiyorum dikkat edin!), zamana göre değişiyor. İşte bana olan da tam bu... leopar desen bu yıl fena halde revaçta.. her yerde var; elbiseler, ayakkabılar, çantalar...



Benim leopar aşkımsa, Bodrum Oasis Mango'da gördüğüm, siyah beyaz leopar hırka ile başladı... ilk görüşte aşk vakası! tabii hemen hırkayı aldım ve iş yerinde 2 kez giydim herkes bayıldı, tabi bu durum benim leopara bakışımı bir anda değiştirdi:))

işte ilk leopar hırkam...

Artık gözüm hep leoparlara takılıyor, sezonun modası da olunca haliyle her yerde karşıma çıkıyor. Bu aşka kapılıp bir şal bir de pantolon aldım ama daha hiç kullanamadım:((

en kısa zamanda şalı kullanacağım, havaların soğumasını bekliyorum...
ama pantolon için aynı şeyi söyleyemeyeceğim, giyinebileceğimi zannetmiyo
rum, şimdilik dolapta bekliyor olmadı evde giyerim:)



Hırka: Mango- 99.99 tl
Şal: Femaly- 9.99tl (trendyol)
Pantolon: Randy Rogers- 219.0 tl





1 yorum:

  1. leopar istiyorsanız benim bloguma gelin ben tam leopar hastasıyım :)

    YanıtlaSil