12 Kasım 2012 Pazartesi

Kadının Vazgeçilmezi: KOZMETİK....

Kozmetik ürünlerden ve makyajdan hoşlanmayan kadın yoktur sanırım. günlük hayatta sade ve doğal makyajdan hoşlansam da bu aralar profesyonel makyaj konusuna merak saldım, çevremde bu konuda eğitim alabileceğim yerleri araştırıyorum, istediğim kendime doğru makyajı yapmayı öğrenmek ve tabi makyaj hilelerini:) yaş ilerledikçe sanırım hilelere daha çok ihtiyacım olacak...
Makyaj malzemeleri konusunda biraz obsesifim sanırım; kullandığım ürünlerden kolay kolay vazgeçemiyorum;
işte benim vazgeçilmezlerim:

1- laura mercier; tinted moisturizer spf 20 

Oldukça kuru ve pul pul dökülen bir cildim olduğu için yıllardır denemediğim ürün kalmadı, taa ki bu ürünü keşfedene kadar, 2 yıldır kullanıyorum ve çook memnunum, ürünün tek dezavantajı bu markanın sadece büyük şehirlerde Boyner mağazalarında ve Sephora'larda satılması.:(


fotoğraf konusunda ne kadar acemi olduğum belli sanırım, ışık gölge ayarı sıfır:((


  • Cilde renk veren ince ve hafif bir nemlendirici.
  • Doğal bir görünüm için fondöten olarak kullanılabilir. (ben yaz aylarında fondöten olarak kullanıyorum)
  • Cildi zararlı UV ışınlarından koruyan SPF20 içeriyor. Güneş lekelerine oldukça yatkın bir tenim olmasına rağmen bu ürünü kullandığım sürece güneş koruyucu kullanmıyorum, müthiş bir koruyucu) 

 ben bu ürünü hem nemlendirici hemde makyaj öncesi baz olarak kullanıyorum, fondötenden önce sürülünce cildi nemlendirip, pürüzsüzleştiriyor.

diğer vazgeçilmezlerim;


2-Diorskin Nude Doğal Parıltı Nemlendirici Fondöten

3-Diorshow Iconic Suya Dayanıklı Maskara 

işte benim makyajımın 3 temel taşı, onlar olmadan asla!!!!
Laura mercier'in şiddetle önereceğim diğer ürünleri ise krem göz farı ve  göz makyaj bazı; bu ürünleri kullandığınızda farlarınız inanılmaz kalıcı ve pürüzüsüz oluyor.



kısacası benim gibi kuru bir cildiniz varsa Laura Mercier ürünlerinin tamamını güvenle kullanabilirsiniz. Ben far ve allık ürünlerinden de memnunum. 

                                                       Sürüp sürüştürün güzel kalınn.......



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder